MysSöndag

Jag har ett litet koncept av mys-söndag ni vet man har ofta en del vänner man saknar och vill umgås med en hinner inte riktigt vara social ändå... Och just söndagar sista lediga dagen vill man gärna inte slösa bort men samtidigt orkar man inte göra nått pretentiöst-ambitiöst... Så jag brukar sms lite vänner och bjuda hem på middag och film bara för att umgås det är ett helt underbart koncept och blir alltid jätte mysigt!

Denna kväll blev det pizza från goda pizzerian på hörnet "il forno" på Atasgatan 9. Samt lite spontan fixad Tacco... nom nom! Filmen vart inte lika nom-nom "300 med rif-trax" inte min grej, så jag lämnade grabbarna i soffan och smög in till kattungarna i sovrummet där satt jag och Martina och hade Tjejmys resten av kvällen <3 Raad var en riktig liten Tjejtjusare...




                                                             <3



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

1:a Advent - en promenad till största julgranen och NK JULskyltiningen!

classic art Make-over aka yearly Modern Renaissance contest at worth1000.com

Kattväder och rövarhistorier...