Godmorgon sömntuta!

Jag har alltid svårt att gå upp nu har vi i alla fall 2 typer av morgon alarm, strax innan vecka klockan ringer hör man kattungarna leva rövare och runt 7.30 börjar alla unisont pipa! Då är det frukost-dax bara att masa sig upp och fixa en skål samt fylla på vattnet sen kan man dra sig en kvart till då ska alla upp is sängen och leka den här morgonen somnade hela flocken vid mina fötter strax innan jag skulle upp det såg ut precis som när jag vaknade i natt för då låg fluffbollarna där likväl som om jag bara drömt den där knapt 1h av katt-kaos!







                                  ....kunde inte motstå att ta några snabba bilder med mobilen som extra-knäcker som min väcka-klocka och låg nära tillhands!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

1:a Advent - en promenad till största julgranen och NK JULskyltiningen!

classic art Make-over aka yearly Modern Renaissance contest at worth1000.com

Kattväder och rövarhistorier...