Bellorna Gillar Ben´n´Jerry och färska jordgubbar!

Tog en sväng hem till min egen lilla Bella ( eller nja hon är ju inte så liten längre ärligt talat var det nog jag som var liten när hon var liten och nu är det hon som är gammal och jag som inte hunnit bli lika gammal än! så kan det gå!)



Bella heter en fager långhårstax på över 15 vårar hon bor med husse och matte och har det bra ibland så kommer jag ( lill-matte) på besök då blir det många pussar! Hon vill nog hällst att jag ska bo med henne och att hon ska få sova hos mig som när jag var liten men så blir det när man blir stor och ska ha egen lya.... Då får man komma på besök och bli pussad, Stormatte och Husse lagade god middag sen blev det Glass med färska Jordgubbar nom nom det slank ner i båda Bellornas magar!

  
                                                                       <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

1:a Advent - en promenad till största julgranen och NK JULskyltiningen!

classic art Make-over aka yearly Modern Renaissance contest at worth1000.com

Kattväder och rövarhistorier...