En liten Tjuvtitt

När jag väl kom hem från besöket hos hos Pappa så bar det av mot sovrummet som till synes var tomt så jag unnade mig en liten tjuvtitt undersängen...



Jag är noga med att inte gå in under sängen för att inte stressa mammsan... ibland smyger sopborsten in om det blir lite väl smuligt och kattungarna kommer fram bara man ropar på dom "pussisar" funkar jätte bra det lyssnar dom till allihop...Annars e det lugn och ro därunder tyvärr så hade nån liten misse bajat för det låg en klutt där.... så nu får Kattstallet som dom vill sängbenen åker bort, men vi får göra om sängbordet till en koja där mammsen kan va... vart ska jag nu ha alla minna handväskor!?

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

1:a Advent - en promenad till största julgranen och NK JULskyltiningen!

classic art Make-over aka yearly Modern Renaissance contest at worth1000.com

Kattväder och rövarhistorier...