En magisk Kväll

Den här kvällen är lite magisk! Det har varit en toppen dag jag har varit på toppen humör liksom husse och det har nog smittat av sig! Det sägs att djur är väldigt bra på att känna på sig en stämning, jag undrar om det är vad som hände ikväll? Ni vet tidigare ikväll så vart jag så överaskad när jag fick gå runt i sovrummet fast mamman låg i rummet det blev väldigt mycket gå runt och städa för mig idag tror kattmamman tyckte jag tossade runt lite väl.... men istället för att gömma sig i kattsandlådan eller kattgömman (transportburen) som hon ALLTID gör så bestämde hon sig för att prova den nybäddade SÄNGEN! Jag tror inte minna ögon husse fick också komma och titta och vi stog där med vidöppna kattögon och förundrades över att hon låg i vår säng och spann med en finurlig min som att "nu e det minsan MIN gose säng så ni vet!" hon lixom log började spinna och blinkade mot mig.... !



Snabbt kom hon fram till att det där med fluffig varm gosig säng var ju inte så dumt så hon spann och ett mjau senare hade hon kallat upp sinna bäbisar så de kunde ha en riktig gose hög!  Jag är helt överväldigad och vågar inte störa så jag sitter i soffan och undrar om jag kanske ska låta dom sova där innat? :O



  <3 <3 <3 <3 <3 <3 

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

1:a Advent - en promenad till största julgranen och NK JULskyltiningen!

classic art Make-over aka yearly Modern Renaissance contest at worth1000.com

Kattväder och rövarhistorier...