Underbart med systrar...


Efter jobbet idag träffade vi minna favo tvillingar... dom gullade med missarna och hjälpte mig mata.. sen drog vi hem till dom på middag på Sveavägen så det blev en kort cykeltur.


Så skönt att för en gångs skull bli bjuden på god middag minns inte när jag sist lagade mat har typ levt på bananer och glass :P Men vi hade super trevligt och tiden bara ran iväg väl hemma fick jag ju åter igen fixa middag åt några andra hungriga busar - å ni vet ju vilka ;) 





Ps. sen mamma2 kom har jag bara blivit väckt 1ggr/natt av hungriga pipisar! (jmfr med varannan timme!!! YAY YAY!) som belöning för att hon gör ett awsome jobb fixa vi lite fäskfile åt na´ :) 
Det verkar lite som att det har varit lite inavel i hemmet de kom från Ruby och Jackie är lika stora verkar lika gamla och har samma typ av päls möjligen är de systrar???


Hon är helt underbar som tar hand om alla ungarna - och mamma Ruby för när det är tvätt dax kommer ingen undan...





*mamma Jackie pussar alla och pussas med mamma Ruby*



Kommentarer

  1. Hej! Här har det hänt saker på den vecka jag varit borta!! Jag grät en skvätt på jobbet när jag läste om Plumsis, men blev väldigt glad att läsa om de nya små. Det du skrev om sorg och att gå vidare berörde mig mycket. Även om varför nu är jourhem. Jag håller med dig 100%.

    Vilken tur att ni kunde få en extramamma till bebisarna! Vi fick tyvärr bara tre bebisar utan mamma, och att hoppas på att en kastrerad honkatt som avskyr allt vad kattsällskap heter skulle adoptera tre små busungar var lite optimistiskt. Det märktes på dem att de hade behövt en förebild. Så era fyra små småttingar kommer nog få den bästa tänkbara uppväxten, det är jag säker på.. =)

    /Anna

    SvaraRadera
  2. Vad fina de är tillsammans, skönt att vara två.Nosbuff

    SvaraRadera
  3. Skönt att du får sova lite på nätterna :)
    Bli bjuden på middag det är aldrig fel det !!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

1:a Advent - en promenad till största julgranen och NK JULskyltiningen!

classic art Make-over aka yearly Modern Renaissance contest at worth1000.com

Kattväder och rövarhistorier...