Gästerna bjuder på traditionell Pakistansk mat och en plumsan- present!

Som jag skrev i förra inlägget så blev igår inte som planerat det ena ledde till det andra och det blev jour-katt besök promenad rengnbåge och rätt vad det var hade mina 2 kollegor bjudit in sig till mig på middag! (eller var det jag som bjöd dom men det kan ju inte stämma för det var ju dom som lagade maten!? snurrit värre) I alla fall! Det blev hemlagad Pakistansk traditionell mat jätte stark med massa kryddor och gott!! :)




Min kollega hade dessutom med sig en present till sjuklingen Plumsan (en boll med bjällra i ) som blev mycket populär! :) Alla lekte md charmtrollet!




efter middagen gick gesterna hem sötnosen kom sent och hade med sig efterätt åt mig från hans besök i familje-villan.... cheesecake : Nom Nom 

Kommentarer

  1. Kul och gott! Plumsan mår bättre nu hoppas vi.Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Vilket liten sötnos! Hoppas hon snart mår bättre.

    SvaraRadera
  3. Slurp säger matte om maten :)
    Hon och hennes väninna har varit i Helsingborg idag på en indisk restaurang och käkat en massa gottgott !!!
    Vilken fin rosa boll du fick Plumsan !
    Plingebollar är bannlysta här hos mig :(
    Men jag har ju en massa annat att busa med som låter ;-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

1:a Advent - en promenad till största julgranen och NK JULskyltiningen!

classic art Make-over aka yearly Modern Renaissance contest at worth1000.com

Kattväder och rövarhistorier...