Strandpromenad med min Guarding angel- art Garfunkel; Bright Eyes

Det har varit en tung helg vi sörjer fortfarande hemma men nu är det vecka och då måste man till jobbet även om tårarna faller ibland och själen känns sprucken och skör.

Jag kan inte sluta höra Art Garfunkels sorgsna och vackra sång "Bright eyes" som hemsöker mig.

Då är man glad över hur fina änglar man har runt sig som vakar över en och finns där för en kram när det är tungt.




Igår vågade jag mig utanför dörren och min lilla ängel tog mig på promenad i minna hemtrakter längs med vattnet i kvällssolen på söder.




Ps. tack ni fina för stöttande hälsningar <3 jag beklagar att jag inte orkat skriva så mycket på era underbara bloggar, ni förstår säkert... men jag läser dom varje dag! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

1:a Advent - en promenad till största julgranen och NK JULskyltiningen!

classic art Make-over aka yearly Modern Renaissance contest at worth1000.com

Kattväder och rövarhistorier...