mitt-i-natten mitt-i-maten!

Tjo! Ush vad slitig vecka det har varit (pga strulet med att Plumsan blev sjuk!) Och jag är helt slut nu! Tur är väll att han börjar bli kry! Jag har cyklat till jobbet hela veckan och med min cykel-ovana tar det på orken men känns ändå skönt, idag eller ska jag säga igår för det är ju mitt i natten! Blev en lång dag på jobbet hela 9 operationer i rad fick jag göra (och massa små strul var det såklart med...) och sen vinglade jag hem genom stan på min cykel (med hjälm!!!) för att mata plumsan och laga middag åt gäster som skulle komma (bl.a minna efterlängtade tvilingar <3)! Det blev jätte trevligt men tog tydligen den sista av orken för efter att gästerna gått vid ca 22 så skulle Plumsis få sin natt-portion och medans jag väntade på att hans nappflaska skulle bli klar somnade jag där jag var...och vaknade nu så det blev en sen 4:e måltid idag!!!





men nu är alla mätta och belåtna så trevlig helg på er jag ser fram emot en låååång sovmorgon!

Kommentarer

  1. Man blir trött av värmen. Verkar gå åt rätt håll med Plumsan i alla fall.Nosbuff

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

1:a Advent - en promenad till största julgranen och NK JULskyltiningen!

classic art Make-over aka yearly Modern Renaissance contest at worth1000.com

Kattväder och rövarhistorier...