Joachim Garraud @ stureplan aka. att glömma bort --- att sakna...

Igår var jobbigt... och ni vet ju varför...! Så några fina änglar tog hand om mig såg till att jag hade det bra att jag inte saknade för mycket att jag glömde sakna en stund och att jag kom ihåg att vara glad...
om man är en tjej på 24 så är nog ett av de bästa sätten att följa med sinna änglar ut å dansa och det gjorde jag vi hade en helgrym utekväll och festade loss till en live-spelning. det behövdes - tack fina!
...en av mina änglar är ju såklart: Cissi





citerar Cissi:  Dream as if you´ll live forever, live as if you´ll die today.







<3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

1:a Advent - en promenad till största julgranen och NK JULskyltiningen!

classic art Make-over aka yearly Modern Renaissance contest at worth1000.com

Kattväder och rövarhistorier...