sömnlös sovmorgon....

Kom till jobbet runt 11 men det var inte för att jag fick sovmorgon! Tvärtom har jag för 3:e natten i rad varit uppe halva natten ( i omgångar) för att mata pipande kattungar innan jag gick till jobbet fick jag ju mata mamman också (som åt mat första gången sen hon kom!) och så byta handduk åt dom (mamman kissar inte bara lådan utan även i boet :( stackarn hoppas hon slappnar av och blir rumsren snart!



Inte orkat laga mat sen i fredags igår blev det en pizza och idag 15-bitars Sushi på favorit stället han ta en liten bild innan jag mumsa i mig allt...




Kommentarer

  1. Hoppas att det mamman kommer igång med ätandet nu och att det löser sig med kisseriet.Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Dui/Deco: det hoppas vi med ! :)

    Kjelle-B : blev lite orolig då jag inte sätt nån uppdatering på din blogg sen i Lördags men om du tassar in här så är nog allt lungt :)

    *nosbuff*

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

1:a Advent - en promenad till största julgranen och NK JULskyltiningen!

classic art Make-over aka yearly Modern Renaissance contest at worth1000.com

Kattväder och rövarhistorier...