vererinärbesök på Katttstallet....

Igår Tisdag 8/6 2011 var andra gången kattungarna var på Åkeshovs kattstall de var där för att besöka veterinären och få sin första vaccinations spruta. Kattmamman slapp hon fick stanna hemma...Kattungarna däremot fick åka trasportbur men det tyckte dom inte om ush vad dom pep hela bilresan fast jag satt i baksätet och pratade lugnande med dom spec Plumsan som är så stor stark å modig och altid ska få bestämma klagade högljutt och försökte bita av gallren....








väl framme gick det fort de fick varsin spruta och sen åkte vi hem! Jag fick huvudverk å somnade sen var den dagen slut, mår fortfarande inte så bra så är hemma på lunchen hittade ingen annan kattmat än torrfodret så jag kokade 3 kycklingfileer som fick bli katt-lunch idag, jag fick en baguette med ishavsröra å paprika vi vart alla nöjda... spec som jag inte han med frukost7lunch middag igår det vart ju så sttressigt...



                                          OmNomNomnomNom

Kommentarer

  1. Det är ju jobbigt att åka bil! Skönt att det gick snabbt hos vettisen. Nosbuff

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

1:a Advent - en promenad till största julgranen och NK JULskyltiningen!

classic art Make-over aka yearly Modern Renaissance contest at worth1000.com

Kattväder och rövarhistorier...