Styrelsemöte och Grillkväll!

Igår var det styrelsemöte med nya styrelsen i min bostadsrätts förening. eftersom det var så fint väder ute (inte regnade!) så satt vi ute på gården och hade möte... och eftersom jag inte hunnit äta lunch så passade jag på att vakta grillen under mötet och satsade på grillad middag men mötet ville aldrig ta slut så det blev en sen kvällsvard för min del! Tyr i oturen slapp jag bli ny ordförande eller kassör för det har jag varken tid eller ork till... och efter kvällens grillning kände jag att man kanske skulle rusta upp gården lite? det ser ju fint ut ovanifrån men det är lite för lite gräsmatta för min smak...


  

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

1:a Advent - en promenad till största julgranen och NK JULskyltiningen!

classic art Make-over aka yearly Modern Renaissance contest at worth1000.com

Kattväder och rövarhistorier...