Sveriges National dag 2011 del2

Idag är det sveriges national dag! Det firades med en cykeltur till Rålambshovsparken där det grillades åts jordgubbar och en hel del annat i glada vänners lag så som sig bör, jag lapade sol en lång stund utan någon märvärd effect på min solbränna och sedan bar det hem för en efterlängtad dusch!






Nydushad klämde jag i mig de sista sushi bollarna från igår och skulle lägga mig i sängen den var dock redan bokad av kattmamsan som låg och myste belåtet. Tydligen hade hon fått solsting för jag fick facktiskt sitta brevid utan vidare besvär och här ligger hon nu nån decimeter ifrån och myser och sover, hon har diat och lagt sig till rätta flera gånger och sträckt på sig så hennes tass nuddae min arm den tassen klappade jag lite försiktigt och det gick hon med på lite tveksamt men utan att röra sig...







Det är så underbart att se framgången!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

1:a Advent - en promenad till största julgranen och NK JULskyltiningen!

classic art Make-over aka yearly Modern Renaissance contest at worth1000.com

Kattväder och rövarhistorier...