Cykeläventyr i natten!

Eftersom jag nu beslutat mig för att börja cykla till jobbet insåg jag att det nog är klokt med lite övning! Jag har nämligen haft en cykel-fri pausperiod i ca 7 år! Och även om jag har 2 cyklar ståendes på varit håll har det inte kommit mig för...Men nu faller det sig så att det är sommar och fint ute, jag behöver motionera mera och har nära till jobbet 2km? ... som om det inte vore vore morot nog så gick mitt sl kort ut igår och jag kände att jag skulle ta tag i detta med cykel istället för att slappa vidare... Men lite övning är ju på sin plats så fört cyklades det lite inne i stan.... Och så ikväll blev det en tur till Josefinas ute på Djurgården för att fira Helenas födelsedag!





På vägen hem passerade vi Kungliga Dramaten vid Strandvägen och såg park-utställningen "A Human Adventiure" från Tekniska Museet





Det blev en trevlig liten paus på cykel turen som gick oväntat smärtfritt - och stockholm är ju såå vackert på natten!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

1:a Advent - en promenad till största julgranen och NK JULskyltiningen!

classic art Make-over aka yearly Modern Renaissance contest at worth1000.com

Kattväder och rövarhistorier...