Sol vind och vatten... kanske årets sista segling på böljan blå..

Tråtts att jag inte borde så kom jag iväg ut på sjön havet och vindarna lockade för mycket och jag är en seglare i själ och hjärta.... Gudarna var med oss vi hade två dagar med underbar sol och vind!
En bild säger mer än tusen ord så jag ska dela med mig lite av hur fantastiskt fint det var <3







  *Finns det bättre lyx mat på sjön än glass med jordgubbar å en slurk cola? ;)

























 .....själv blir jag aödrig sjösjuk utan kan häga länst fram som en galionsfigur lukta på vattnet och doppa tårna i havet i takt med att båten kränger men det är tyvärr inte så för alla :(























                       snart ska jag berätta om hur det var i Sandhamn! :) och här är hela rutten:



Kommentarer

  1. Vilken härlig båttur ni haft i helgen !
    Matte säger att hon oxå heller aldrig blir sjösjuk , hon kan ligga nere i ruffen på en rundkölad fiskebåt som rullar utan att bli det minsta sjösjuk.

    SvaraRadera
  2. Underbart! (så länge man inte blir blöt ;-)) Nosbuff

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

1:a Advent - en promenad till största julgranen och NK JULskyltiningen!

classic art Make-over aka yearly Modern Renaissance contest at worth1000.com

Kattväder och rövarhistorier...