Ingen blogg tills vidare!

Det som inte fick hända det hände för över en vecka sedan och bloggandet fick ett abrupt slut!

Jag var i ruskregnet på väg till jobbet cyklandes med datorn och allt... då från ingen stans kommer en svart taxi och kör på mig! detta skädde en morgon mitt framför KS huvd entre och taxin susade vidare utan att änns stanna till för att titta efter det vingliga bylte som ramlade ihop :( Jag klarade mig med några smärre blåmärken och en gnällig vrist min stackars dator däremot tog smällen och gick i tusen bitar! Så alla bilder och alla inlägg borta och utan dator ingen blogg har inte orkat ta tag i allt tyvärr lockar det inte att blogga på jobbet så i inväntan på ny dator håll till godo! ...

.......I be Back!

Ps. till er underbara bloggande kissemissar och tvåbeningar därute som jag följer och som följt mig jag läser er blogg på min mobil men inga komentarer blir det :( 

Pussar och kramar!

Kommentarer

  1. Bättre att du fick små blessyrerna än datorn !
    Men förstår att det är trist med en kraschad dator :(

    SvaraRadera
  2. Nej, vad tråkigt! Så dålig stil av taxichauffören att inte stanna och kolla hur det gick för dig. *fräs* Kurr och burr.

    SvaraRadera
  3. Vad läskigt. Viktigast är att du är ok i alla fall. Nosbuff

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

1:a Advent - en promenad till största julgranen och NK JULskyltiningen!

classic art Make-over aka yearly Modern Renaissance contest at worth1000.com

Kattväder och rövarhistorier...