Kvinnodagen 8 mars 2012

Idag är det Kvinnodagen och det firar vi här hemma men att min lilla kattmamma dels ska få stanna hos mig för alltid! Hon har varit ett sånt stödför mig och tagit hand om mig sover i min famn på natten och kommer när jag ropar som en hund så kära vi blivit att vi aldrig ska skiljas. Efter allt hon gått igenom - hon kom ju från ett vanvårdshem 40 katter i hen etta i halland födde en stor kull med unngar fick åka bil 10 timmar till stockholm flyttat runt och lämnat bort sinna kattungar äntligen ska hon få ett lungt å bra liv hos mig OCH idag så fick vi fira det på kvinnodagen för nu blev kon kastrerad vaccinerad och CHIPPAD och har ett eget hem :) det ni! lite extra god mat blev det oxå på kvinnodagen till oss båda tjejer <3 Snowie <3

tips: http://www.djursjukhusen.se/Kastrationserbjudande-katt.aspx





Kommentarer

  1. Grattis till er båda! Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Jamar som Dui o Deco = Har den äran att KATTulera er båda :)

    SvaraRadera
  3. Så fin hon är, den lilla damen. Ni verkar trivas så bra tillsammans, så vi är säkra på att det är ett bra beslut. Lycka till! Kurr och burr.

    SvaraRadera
  4. Hurra!!! Hon är en riktig sötnos =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

1:a Advent - en promenad till största julgranen och NK JULskyltiningen!

classic art Make-over aka yearly Modern Renaissance contest at worth1000.com

Kattväder och rövarhistorier...