Min 25-årsadag i Thailand - Phuket

Hej alla underbara därute här kommer en Deltidsrapport från soliga Thailand!


Det har ju varit en slitig vinter för mig med mkt jobb så jag Firade min 25-årsdag på Vackra thailänska ön Phuket där det nu är 15 dagar semester som gäller, pga jobb stress fick det bli en resa i siasta stund med Fritidsresor men allt är sagolikt efter 12h flyg landadae vi i Phuket på min födelsedag! <3 






Vi bor på underbara Centara Kata Beach! Helt fantastiskt stort vackert hotel och som grädde på moset har vi stor lägenhet med veranda direck till Poolen! <3 Födelsedagen firade vi med att leka runt i vågorna på vackra Kata stranden brevid och sen en lååång middag på en tak-resturang med utsikt över staden dagen till ära unnade jag mig färskfångad nygrillad-jätte Hummer! väldens BÄSTA 25-årsdag <3


- siter i skrivande stund på ett Wifi-cafe i Karon Beach och ska iväg nu så vad jag har gjort de andra dagarna får ni veta när jag kommer hem! nospussar och kramar till alla er därute....

<3 

Kommentarer

  1. Kattulationer på födsledagen! Njut ordentligt! Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att ni har det bra. Här hemma har det blivit lite vinter, så passa på att njuta allt ni kan!
    *drömmer-mig-bort-och-längtar-avundsjukt*

    /Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

1:a Advent - en promenad till största julgranen och NK JULskyltiningen!

classic art Make-over aka yearly Modern Renaissance contest at worth1000.com

Kattväder och rövarhistorier...