Avskedsmiddag och Resfeber!

Imorgon flyger jag söderut! Hela 12h + till varma Thailand och landar i Phuket på min födelsedag!
För på Söndag fyller jag 25! Efter att ha jobbat hela jul nyår så måste jag få lite semester och det ska bli underbart att få vila ut och fira i ett paradis som jag hört så mkt om! <3







Vi hade en liten mysig sista middag hemma som jag styrde upp körde lite avancerat och lagade dubbla måltider färskpasta med parmesan och ostar till mig och baconlindad oxfile med gräddsås till R för jag äter varken blodigt kött eller bacon men fira ska man göra så som man säjlv föredrar... och så sa vi hej då till Snowie som ikväll åkte till R mamma för att bo i villan när vi är borta med Mao och Murre!






..... Vi ses när jag kommer hem! (0m 15 dagar! ) puss och kram på er!! 

Kommentarer

  1. Trevlig resa och tack för den fina julhälsningen på min blogg. Såg den först idag dock, ha rhaft lite mycket att stå i.

    Jag har alltid velat åka till Thailand, så du får lov att rapportera när ni kommer hem. Ta det lugnt och ha det skönt!

    /Anna (jourhem till Watson)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

1:a Advent - en promenad till största julgranen och NK JULskyltiningen!

classic art Make-over aka yearly Modern Renaissance contest at worth1000.com

Kattväder och rövarhistorier...