Kära lilla vän!

Mina Älskade små puttepluttar de gör mig så lycklig att jag har turen att ha dom lite till hoss mig de har blivit så gosiga sen deras syskon flyttat hoppar fram spinnandes och ska vara med hela tiden! De t.o.m vaktar mig när jag badar! Och när det är sovdax så klänger de runt på mig som små spinnande mys motorer, vart jag än är! <3 De är sånna oskiljaktiga BÄSTISAR!




- Vill ge några sista bilder från sista kvällen när ALLA såv samman, nu kan man inte förneka att Katter har både ett sjätte och sjunde sinne...


Och när 2 syskon gått var det tryggast att hålla ihop mer familjemys t.o.m skygga Ruby fick vi se!



Älskade gullefjun bara tanken på att ni ska lämna mig får mig att gråta minna änglar som jag haft och mattat och myst med sen innan ni öppnade ögonen då ni kom till oss! - Jag hoppas verkligen ni får ett underbart långt liv tillsammans!


*ett litet bild bevis på att min stackars MacBook Air är helförstörd och att det även ett tag till blir glest med bloggande!
*varje morgon när jag ska till jobbet sen flcoken delades ska syskonen ställa sig och lixom blocka ytterdörren spinna jama klänga på minna ben? Det känns som om de försöker säga nått, kanske är det....älskade jourmatte vi tycker om dig ta hand om oss, ge oss ett bra liv vi litar på dig och lämna oss inte? *snyft*


Kommentarer

  1. Dom är sååå sööta allihopa !
    Bilden där dom sitter och tittar bedjande på dig är ju bara så bra :)

    Stackars datorn , som slog sig så illa :(
    Trevlig helg på er !!

    P.S Visst är det OK att du lånar en bild på mig.
    Matte ska skicka ketet idag när hon fått kollat vad det väger , hon har visst haft fullt upp i veckan.

    SvaraRadera
  2. Jamars vad längesedan det var vi var här inne!
    [skäms]
    Underbara bilder och vi förstår att det måste vara jamars jobbigt att skiljas från sina pälsklingar. Men tiden måste ha sin gång.
    Nosbuff

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

1:a Advent - en promenad till största julgranen och NK JULskyltiningen!

classic art Make-over aka yearly Modern Renaissance contest at worth1000.com

Kattväder och rövarhistorier...