Ett Akut meddelande!


Igår fick jag ett mejl det var vad man skulle kalla ett "akut meddelande" och därför bryter jag tystnade (i inväntan på ny dator ska ni inte höja förhoppningarna det kommer dröja go vänner innan ni ser mig här ofta igen!) 


Nu behöver vi din hjälp!
Vi behöver konvalecenshem i max två veckor för ett 
antal katter - kan du ställa upp?
Tillsammans med Stockholms Kattkastreringsgrupp 
kommer vi att genomföra ett mindre TNR-projekt.
Den 12/11 börjar vi fånga in ett antal katter, 
som utgör en koloni på en privat tomt i Värmdö, 
och de kommer att kastreras den 20/11. 
Därefter behöver de vila ut en vecka inomhus, 
för att släppas ut 26-27/11.
Kan du under denna tid av max 14 dagar 
härbärgera en eller flera katter, 
hör av dig till oss på akuthem@akutgruppen.com.

/Akutgruppen genom Roland Johansson


Men innan vi skiljs åt för denna sgång tänkte jag bara hälsa att snutte bollarna mår superbra dock är det nu dax för dom att få egna hem fast det skär i hjärtat....




Om ni tror att ni kan ge nån av minna älsklingar ett bra liv så kolla in här 

http://www.djurhjalpen.nu/katthemsbloggen/?foy=p-e4deb9de6b7939af4769aca95a0a736b

Kommentarer

  1. GRATTIS ditt namn blev draget i min utlottning på min blogg nu ikväll :)
    Så om du kunde maila din adress till mig så jag kan skicka ett litet paket till dig.

    Hoppas nån kan ställa upp som akuthem åt katterna !!
    Katungarna du har hemma nu är ju bara såååå sööta :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

1:a Advent - en promenad till största julgranen och NK JULskyltiningen!

classic art Make-over aka yearly Modern Renaissance contest at worth1000.com

Kattväder och rövarhistorier...