veterinär besök idag nya datorn har kommit och jag vill bara sova...

Är så himla trött känns inte som att ha ett dubbel liv utan som att leva 9 liv samtidigt man blir helt himla slut!

Tänkte bara hälsa att min underbara <3 veterinär var hemma hos mig/kattfamiljen en sväng idag och hälsar att mamman (pga avbiten bröstvårta) har mjölkstockning men att de varma omslagen jag gjort hjälpt och att det är nästan utläkt ingen inflamation och hon kommer ta sig bra utan vidare behandling (mycket kel!)
Värre är det med lilla skakis som det verkar är han minst i kullen troligen sen förlossning ev med syrebrist och kanske blir skakis livet ut (det är ev rekomenderat att avliva men det kommer inte på fråga för oss) hon är svag äter dåligt och fryser jämt (inget underhuds fett) vi ska kämpa på... jag tar varannan natt mamma turas om då man får sova 3h för man ska upp hela tiden för att mata då alla skriker hutlöst...

igår var det min natt vet inte hur mycket jag sov var en zombie på jobbet när jag kom hem tog jag en dush och somnade vid 17 helt slut och sov tills klockan väckte mig på morgonen inatt blir det ju ingen sömn då jag ska nappa orkar inte länge till...








Kattmamman vägrar äta torrmatat ungarna diar +dricker nappflaska+ kokt torskfile i vatten/kattmjölk...
tack å lov går dom på to själva! (utom skakis) :/

Kommentarer

  1. Skönt att det var så bra med kattmamma i alla fall. Kämpa på ni gör ett fantastiskt jobb. Hoppas att det går bra med Skakis också.nosbuff

    SvaraRadera
  2. Åh vilken söt hög med kattungar :)
    Skönt att deras mammas bröstvårta läkt ihop bra och att det inte mjölken stockar sig längre !

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

1:a Advent - en promenad till största julgranen och NK JULskyltiningen!

classic art Make-over aka yearly Modern Renaissance contest at worth1000.com

Kattväder och rövarhistorier...